Ετοιμάζονται να ρίξουν εκατοντάδες εκατ. ευρώ στην αγορά – Ποιοί χτίζουν θέσεις έναντι του ανταγωνισμού

Ετοιμάζονται να ρίξουν εκατοντάδες εκατ. ευρώ στην αγορά – Ποιοί χτίζουν θέσεις έναντι του ανταγωνισμού


Ετοιμάζονται να ρίξουν εκατοντάδες εκατ. ευρώ στην αγορά - Ποιοί χτίζουν θέσεις έναντι του ανταγωνισμού

 
Στόχος τους η αύξηση του μεριδίου αγοράς τους μέσα από μεγάλα επενδυτικά project
Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ ετοιμάζονται να ρίξουν στην ελληνική αγορά, παρά την κρίση και τα capital controls, μεγάλοι επιχειρηματικοί Όμιλοι.
Σύμμαχος τους, η υψηλή κεφαλαιακή τους επάρκεια και στόχος τους η αύξηση του μεριδίου αγοράς τους μέσα από μεγάλα επενδυτικά project που θα ενισχύθουν την θέση τους έναντι του ανταγωνισμού.

1,2 δισ.για τεχνολογίες νέας γενιάς

Ο Όμιλος ΟΤΕ παραμένει ο μεγαλύτερος εθνικός επενδυτής σε νέες τεχνολογίες και υποδομές, αφού μόνο τα τελευταία πέντε χρόνια, οι επενδύσεις του στην Ελλάδα ξεπέρασαν τα 2 δισ. ευρώ. Μετά και την ολοκλήρωση της αναδιάθρωσης, ο Όμιλος σχεδιάζει νέες επενδύσεις σε υποδομές και νέες τεχνολογίες, για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών σταθερής, κινητής, ευρυζωνικότητας και συνδρομητικής τηλεόρασης. Ήδη ο ΟΤΕ έχει εξαγγείλει για την επόμενη τετραετία, επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. μόνο στην Ελλάδα, σημαντικό μέρος των οποίων αφορά σε δίκτυα νέας γενιάς.

Επενδύσεις 40 εκατ. από την Elpen

Ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο τριετίας, της τάξης των 40 εκατ. ευρώ, έχει δρομολογήσει η ελληνική φαρμακοβιομηχανία Elpen, μεταξύ των οποίων και ένα νέο ερευνητικό κέντρο στα Σπάτα. Πρόκειται για επένδυση 25 εκατ. ευρώ, που επιβεβαιώνει και τη «δυναμική» της εγχώριας φαρμακοβιομηχανίας σε κόντρα με τις πρόσφατες νομοθετικές μεταρρυθμίσεις.

Σε επενδύσεις 8 εκατ. προχωρά ο όμιλος ΙΑΣΩ

Συνολικές επενδύσεις ύψους 8 εκατ. ευρώ πραγματοποιεί ο όμιλος ΙΑΣΩ για τη δημιουργία, μεταξύ άλλων, ενός νέου Κέντρου Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής που θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα και προηγμένα στην Ευρώπη.
Η επένδυση για τη δημιουργία του νέου κέντρου ανέρχεται στα 1,5 εκατ. ευρώ.
Οι επενδύσεις θα οδηγήσουν στη δημιουργία νέων, εξειδικευμένων θέσεων εργασίας για ειδικότητες όπως, μεταξύ άλλων, κλινικών εμβρυολόγων, μαιευτήρων – γυναικολόγων καθώς επίσης και έμπειρων νοσηλευτών και διοικητικού προσωπικού.

To φιλόδοξο πλάνο της Jysk

Ενα φιλόδοξο πλάνο για τη λειτουργία συνολικά 40 καταστημάτων ανά την Ελλάδα έχει στα σκαριά η δανέζικη Jysk, σε μία επένδυση που μπορεί να φθάσει στο σύνολό της τα 20 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού άνοιξε τον περασμένο Σεπτέμβριο το πρώτο της κατάστημα (Κουρτίδου 41 στα Κάτω Πατήσια) στην Ελλάδα.
Στις αρχές Οκτωβρίου άνοιξε ένα νέο κατάστημα στην Λάρισα ενώ μέσα στις επόμενες ημέρες έχει προγραμματιστεί ένα ακόμη στη Θεσσαλονίκη, στο εμπορικό κέντρο Florida I . Στα τέλη Νοεμβρίου αναμένεται να λειτουργήσει το τέταρτο κατάστημα για την εταιρεία στην Αθήνα, στο Ελληνικό.

Σχέδια για επενδύσεις 33 εκατ. από τη Λουξ

Στην αύξηση της παραγωγής της επενδύει η Λουξ. Η εταιρεία έχει από το 2014 σε εξέλιξη μία επένδυση 5 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιό της στο Κεφαλόβρυσο Αχαΐας, ενώ φέτος προσβλέπει και σε μία ακόμη μεγαλύτερη ύψους 33 εκατ. ευρώ, για τη δημιουργία νέας πρότυπης γραμμής παραγωγής καινοτόμων προϊόντων στο Αίγιο.

Νέες επενδύσεις 10 εκατ. στην Ελλάδα από τη Nestle

Νέες επενδύσεις της τάξης των 10 εκατ.ευρώ δρομολογεί για την νέα χρονιά η Nestlé Ελλάς, ένας από τους πολυεθνικούς ομίλους με την μακροβιότερη παρουσία στην ελληνική αγορά.
Έχοντας ήδη υλοποιήσει συνολικές επενδύσεις 3 εκατομμυρίων ευρώ μέσα στο 2015, στα εργοστάσια παγωτού και καφέ που λειτουργεί σήμερα, η Nestlé Ελλάς, θα υλοποιήσει μια σημαντική επένδυση ύψους 8,5 εκατομμυρίων ευρώ έως το 2017 στη μονάδα των Οινοφύτων.

Πέφτουν 200 εκατ. ευρώ στον τουρισμό

Τα 200 εκατ ευρώ θα αγγίξουν οι επενδύσεις που σχεδιάζει να υλοποιήσεις στην επόμενη 5ετία, το νέο σχήμα που δημιουργήθηκε από την συνένωση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Σάνη Α.Ε. και Ikos Α.Ε., συμφερόντων των αδελφών Σταύρου και Ανδρέα Ανδρεάδη και του αμερικανικού fund Oaktree.
O όμιλος θα αναπτύξει ανεξάρτητα τα δύο υπάρχοντα εμπορικά σήματα «Sani» και «Ikos». To brand «Sani» θα επικεντρωθεί στη Χαλκιδική, ενώ η αλυσίδα Ikos σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας.

Επένδυση 1,5 δισ. από την Lokros

Σε τροχιά υλοποίησης μπάινει τουριστικό θέρετρο Atalanti Hills του οποίου το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΔΑ).
Το έργο, είναι προϋπολογισμού 1-1,5 δισ. ευρώ, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την κατασκευή τριών ξενοδοχειακών συγκροτημάτων πέντε αστέρων, 5.000 κατοικιών, την υλοποίηση ακαδημίας και γηπέδων γκολφ, βοτανικού λόφου 700 στρεμμάτων, ιππικού κέντρου και θεματικού πάρκου.
Το project, θα υλοποιηθεί από την εταιρεία Lokros (Prufrock Investments και Europa Capital) σε έκταση που απέχει 700 μέτρα από την κοινότητα Εξάρχου Φθιώτιδας.

www.bankingnews.gr

Σχολιάστε

*