Ξεθωριάζουν οι πολυτελείς μάρκες στην Ελλάδα – Δεύτερο λουκέτο για την Louis Vuitton

Ξεθωριάζουν οι πολυτελείς μάρκες στην Ελλάδα – Δεύτερο λουκέτο για την Louis Vuitton


Ξεθωριάζουν οι πολυτελείς μάρκες στην Ελλάδα - Δεύτερο λουκέτο για την Louis Vuitton

 
H θυγατρική του γαλλικού κολοσσού στην Eλλάδα, κατάφερε το 2014 να περάσει σε κερδοφορία της τάξεως των 2 εκατ. ευρώ
Η αρχή έγινε το 2013 όταν η γαλλικός οίκος Louis Vuitton, έκλεισε το ένα από τα τρία καταστήματα που διατηρεί στην Ελλάδα – αυτό της Κηφισιάς.
Σχεδόν δύο χρόνια μετά η Louis Vuitton βάζει ένα ακόμη λουκέτο, στο κατάστημα τηγς Θεσσαλονίκης, του οποίου σύμφωνα με πληροφορίες, η πορεία ήταν απογοητευτική τα τελευταία χρόνια.
Tο κατάστημα θα κατεβάσει ρολά στις 15 Ιανουαρίου, καθώς δόθηκε ποαράταση λίγων ημερών λόγω γιορτών.
Αιτία, η απουσία των Ρώσων καταναλωτών, οι οποίοι πλέον «λάμπουν δια της απουσίας τους» στην συμπρωτεύουσα, ενώ σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες έχουν πλέον περιορίσει τουλάχιστον κατά 1/3 στο 8μηνο του 2015 τις αγορές αφορολόγητων ειδών στις ευρωπαϊκές χώρες.
Μετά το λουκέτο τη Θεσσαλονίκηςο γαλλικός Όμιλος περιορίζει πλέον την παρουσία του μόνο στο κατάστημα της Βουκουρεστίου, το οποίο έχει εναποθέσει τις ελπίδες του στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος στην χώρα μας.
Να σημειωθεί πάντως ότι η θυγατρική του γαλλικού κολοσσού στην Eλλάδα, κατάφερε το 2014 να περάσει σε κερδοφορία της τάξεως των 2 εκατ. ευρώ, από ζημίες 381.000 ευρώ το 2013 και 1,1 εκατ. ευρώ το 2012 και να αυξήσει τις πωλήσεις της στα 17,25 εκατ. ευρώ από 14,2 εκατ. το 2013.
Σύμφωνα με τα πρ΄σοφατα στοιχεία η παγκόσμια αγορά ειδών πολυτελείας για το 2015 αναμένεται να είναι η χειρότερη χρονιά , μετά το 2009 και την κατάρρευση της Lehman Brothers, κυρίως εξαιτίας της χρηματοπιστωτικής αναταραχής, του ισχυρού δολαρίου και της ανάγκης για έλεγχο των τιμών βασικών καταναλωτικών προϊόντων.
Σύμφωνα με πρόσφατες προβλέψεις της εταιρείας συμβούλων, Bain & Co, οι πωλήσεις για προϊόντα όπως φορέματα και υποδήματα υψηλής ραπτικής αναμένεται να σημειώσουν οριακή αύξηση της τάξης του 1% για το 2015 και να φθάσουν τα 253 δισ. ευρώ. Αυτή η εκτίμηση, απέχει από την αρχική που είχε κάνει εταιρεία το Μάιο όπου γινόταν λόγος για αύξηση 2%-4%.
Επώνυμες μάρκες όπως η Louis Vuitton αντιμετωπίζουν προβλήματα στην κινεζική αγορά εξαιτίας της πολιτικής λιτότητας που έχει επιβάλει η κυβέρνηση, η οποία έχει κάμψει την ζήτηση για τσάντες και παλτό πολυτελείας. Έτσι, ενώ στην Κίνα η αγορά ειδών πολυτελείας αναμένεται να σημειώσει πτώση για δεύτερη συνεχή χρονιά, στις ΗΠΑ αναμένεται να είναι αμετάβλητη (και σίγουρα χωρίς να σημειώσει άνοδο) καθώς το ισχυρό δολάριο και η χρηματοπιστωτική αναταραχή έχουν πλήξει την αγοραστική δύναμη των Αμερικανών αλλά και των τουριστών.

Ε.Μ
www.bankingnews.gr

Σχολιάστε

*