Creta Farms: Πρώτη στο πακέτο Juncker με 15 εκατ. ευρώ – Mπαίνει στο κλάδο των τυροκομικών

Creta Farms: Πρώτη στο πακέτο Juncker με 15 εκατ. ευρώ – Mπαίνει στο κλάδο των τυροκομικών


Στόχος της είναι η μετατροπή της σε εταιρεία τροφίμων
Είναι η πρώτη εταιρεία που εντάσσεται στο λεγόμενο «πακέτο Juncker». O λόγος για την αλλαντοβιομηχανία Creta Farm, η οποία έχει ήδη πάρει το πράσινο φως για την χρηματοδότησης της επένδυσης που προωθεί, ύψους 15 εκατ. ευρώ. Η χρηματοδότηση που εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα αξιοποιηθεί για έρευνα και ανάπτυξη και για τη δημιουργία νέων γραμμών προϊόντων στην παραγωγή στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της σε εταιρεία τροφίμων.
Ήδη η Creta Farm ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά πέντε νέους κωδικούς προϊόντων στους τομείς των σνακ και της πίστας, οι οποίοι θα διατεθούν σε σουπερμάρκετ και σε πάνω από 20.000 σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα.
Ήδη είναι σε εξέλιξη έρευνα προκειμένου τα νέα προιϊόντα να έχουν χαμηλά ζωϊκά λίπη και προσθήκης ελαιολάδου, όχι μόνο στα αλλαντικά που θα περιέχουν τα παραπάνω προϊόντα, αλλά και το τυρί.
Επίσης η Creta Farm σχεδιάζει να εισέλθει και στα τυροκομικά προϊόντα, ενώ η σειρά εν “Ελλάδι μίνι”, η οποία καταγράφει θετικές επιπτώσεις, επέτρεψε στην εταιρεία να εισέλθει σε μία νέα αγορά.
Yπενθυμίζεται ότι στο κομμάτι των εξαγωγών, η εταιρεία έχει επιλέξει την πολιτικής της παραχώρησης της πατέντας “Εν Ελλάδι”, σε εταιρείες που συνεργάζετε στο εξωτερικό.
Αυτή είναι και το μοντέλο συνεργασίας που έχει με την Αυστραλιανή Primo Meats.
Η συμφωνία με την Primo Meats -100% θυγατρική του ομίλου JBS μετά την απορρόφηση που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2015- απέφερε στη 12μήνη χρήση, πωλήσεις της τάξης των 30 εκατ. αυστραλιανών δολαρίων.
Η σειρά προϊόντων «Oliving by Hans» κατέκτησε τον πρώτο χρόνο λανσαρίσματος μερίδιο αγοράς ύψους 3%.
Για την Creta Farm πάντως, στόχος είναι οι διεθνείς πωλήσεις στην επόμενη τριετία να φτάσουν το 15% επί των συνολικών πωλήσεων της.
Να σημειωθεί ότι το 2015 οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 105,5 εκ. ευρώ, εμφανίζοντας σταθερότητα σε σχέση με το 2014.
Το EBITDA του Ομίλου ανήλιαν σε 10,6 εκ. ευρώ έναντι 10,9 εκ. ευρώ το 2014.
Η εταιρία επίσης κατόρθωσε για πρώτη φορά να κατακτήσει μερίδιο 29,7% (Οκτώβριος 2015), ενώ σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η σειρά προϊόντων “Εν Ελλάδι” το μερίδιο της οποίας ανήλθε για 1η φορά στο 17,5% τον Οκτώβριο.

www.bankingnews.gr

Σχολιάστε

*